Obdana pot z jezeri

Doma je že nekaj časa tekla debata, da bi z družino za nekaj dni obiskali Gorenjsko. Mama si je namreč že od malih nog želela obiskati Planico, saj vsako leto pozimi po televiziji zelo rada spremljala  smučarske skoke. 27. oktobra 2021 smo se tako ob 9. uri zjutraj odpravili iz Jurovskega Dola proti Kranjski Gori. Pot je potekala mirno in po 3 urah in pol smo bili na cilju. Namestili smo se v čudovitem hotelu Ramada, ki ga je izbrala moja mama. Hotel mi je bil takoj všeč, saj je iz njega videlo okoliške vrhove. Morda vas zanima, zakaj sem svoj potopis poimenovala Obdana pot z jezeri? Kaj kmalu boste izvedeli.

Prvi dan smo začeli z ogledom Planice, kjer smo si ogledali skakalnice. Do vrha hriba smo se peljali z gondolo, kar je bilo zelo razburljivo, bilo pa me je tudi strah višine. Planica je najbolj poznana po smučarskih skakalnicah, na njej se nahaja tudi največja letalnica na svetu. Ogled Planice, ki se imenuje tudi dolina pod Poncami, mi je bil zelo zanimiv. Po končanem ogledu smo se z gondolo odpeljali na začetno točko. Sledil je odhod v Kranjsko Goro do našega hotela, kjer smo meli samopostrežno večerjo. Še posebej mi je bila všeč sladica, ki je bil tiramisu. Po večerjo smo odšli na kratek sprehod, nato pa smo se odpravili spat, saj smo bili utrujeni zaradi poti in ogleda Planice.

Naslednje jutro smo se zbudili zelo zgodaj, ob 8. uri smo že bili na zajtrku. Pri zajtrku mi je bila všeč pestra ponudba, kar malo težko sem se odločila, kaj bi jedla. Na koncu sem izbrala vaflje, saj jih doma zelo redko jemo. Po zajtrku smo se peš odpravili do jezera Jasna.

Ker je bilo zelo lepo vreme, smo se odločili, da se bomo sprehodili okrog jezera. Jezero Jasna sestavlja dvoje medsebojno povezanih umetnih jezer ob sotočju potokov Velike in Male Pišnice. Okrog jezera smo hodili dobre pol ure, ogledali smo si leseni most, stari mlin, videli pa smo tudi nekaj živali, na primer race in ribe. Nato smo odšli nazaj do hotela, bili smo zelo utrujeni, saj smo tisto dopoldne veliko prehodili. Po kosilu smo se odločili za kratek počitek. Nato smo si šli ogledat Rusko kapelico, ki je bila postavljena v spomin ruskim vojakom, ki jih je zasul snežni plaz med gradnjo ceste čez gorski prelaz Vršič. Tam je bilo zelo veliko ljudi, ker mami ni bilo do gneče, smo se odpravili nazaj v Kranjsko Goro, kjer smo imeli večerjo. Sledil je nočni počitek.

Naslednje jutro smo se takoj po zajtrku odpravili na Bled. Tam smo odšli na blejsko kremno rezino, ki je bila odlična. Ogledali smo si jezero in na tabli prebrali, da Bled spada med starejše turistične kraje v Sloveniji, da je jezero dolgo 2,12 km in široko 1 km. Potem smo se odpravili nazaj v Kranjsko Goro. Med večerjo smo se pogovarjali, da bi si naslednji dan ogledali še Belopeška jezera, ki se nahajajo ob italijanski meji. To smo naslednje jutro tudi storili. Jezera so bila čudovita, saj so me spomnila na poletje in tudi modrozelena barva me je prevzela. Na tabli smo si prebrali, da sta to dve jezeri, ki ležita v Julijskih Alpah v bližini naselja Trbiž.

Počasi se je bližal dan našega odhoda, saj se je ta štiridnevni izlet po Gorenjski prehitro zaključil. Po poti domov smo se ustavili še v Bohinju, kjer smo tudi imeli kosilo v gostišču Pr’ Mihovcu. Z družino nam bo ta izlet ostal v lepem spominu.