Počitnice na najlepšem hrvaškem otoku

Z družino smo se že dolgo odločali, da bomo šli na hrvaška otočja. Nato je oče dal predlog, da gremo na Vis z razlogom, ker je njegov bivši sodelavec tudi šel tja.

1. julija 2023 smo se odločili, da se odpravimo za12 dni na Vis. Od doma smo se odpravili ob 23. uri. Morali smo od doma oditi pozno zvečer zaradi pogostih zastojev na cesti. Na našo srečo je bila cesta prazna in smo po 6 urah vožnje prišli v Split do trajekta, ki nas je odpeljal do otoka. Trajekt nas je zapeljal do otoka Vis ob 9.00 zjutraj. Vožnja z njim je potekala 2 uri. Pristali smo v mestu Vis na otoku Vis.

Ob izhodu s trajekta smo se odpravili do apartmaja v Rukanja. Prvi dan smo si samo ogledali plaže zraven apartmaja. Drugi dan smo se že zgodaj vstali in se pripravili, da gremo na vožnjo z čolnom. Šli smo si ogledat več manjših zalivov, do katerih lahko prideš samo z ladjo ali čolnom. V zalivih smo se tudi ustavili in se kopali. Domov smo se vrnili popoldan. Bilo je zelo zanimivo, saj sem bil prvič ma čolnu. Okrog 16.00 smo si šli ogledat zapuščene vojaške tunele in za tem eno najstarejših ribiških mest na Visu Komižo.

Tam smo šli v picerijo in si šli ogledat pomol. V naslednjih par dneh smo se samo kopali na bližnjih in na zapuščenih plažah, kjer smo v vodo skakali z nizkih klifov.

Peti dan smo se pa odločili, da si bomo šli ogledat film na Visu v kino na prostem. Pozno popoldan smo se odpravili v mesto Vis, kjer smo si s sinom od očetovega sodelavca odšla ogledat film, medtem so starši šli na sprehod po mestu. Po filmu smo se odpravili domov.

V naslednjih dneh smo se s čolnom odpravili na sosednji otok Biševo kjer smo si pogledali znamenitosti otoka Biševo, Modro špilijo, ki je jama, v kateri skozi odprtino sveti svetloba in daje jami svetlo modro barvo. Takšnih jam je samo par na svetu. V naslednjih 3 dneh smo si še ogledali par lepših plaž na Visu. Po 12 dneh potovanja po otoku smo se končno vrnili domov. Na srečo na cestah pri vožnji nazaj domov ni bilo večjih zastojev.

Vis je res eden najlepših otokov, ki sem jih kdaj obiskal. Priporočam, da si ga ogledate, če imate priložnost.