Čarobna pot do Anglije in nazaj

Pred enim letom smo s soigralci in trenerjem odpravili na nogometni turnir, ki se je odvijal v manjšem mestu Coventry. To je manjše mesto zraven Birminghama. Da smo odšli tja na turnir, smo se odločili, saj smo si hoteli pridobiti izkušnje iz nogometa v Angliji in hoteli smo spoznati njihovo igro. To se meni  zdi zelo dobro, saj je njihov nogomet eden najboljših nogometov na svetu. Za ta turnir smo se prej pripravljali nekje štiri mesece, preden smo odpotovali.

Končno je prišel ta dan, da smo odšli, to je bilo 11. 8. 2021. Zbrali smo se okoli devete ure v Rušah pred osnovno šolo. Nato smo se s kombijem odpravili v Gradec na letališče, tam smo morali malo čakati na letalo, nato smo odšli nekaj pojest. Okoli 10.30 smo imeli let iz Gradca v München, do tja smo leteli približno eno uro. Mesto München ima tudi enega najbolj znanih nogometnih klubov v Evropi in tudi izven Evrope. Meni osebno je eden najboljših klubov. Nato smo okoli 12.30 imeli tudi let v Birmingham. Do tja smo leteli okoli 3 ure. Let mi je bil super, saj smo zelo uživali na letalu. Ko smo prišli na letališče, se nam je zgodilo nekaj zelo slabega. V Nemčiji so dali našo prtljago na napačno letalo, se sreča, da sem imel pri sebi svoje nogometne čevlje. Nato nas je pred letališčem pričakal avtobus in nas zapeljal do tabora, kjer smo bivali. Bivali smo v manjšem naselju, ki mi je bilo zelo všeč, saj smo se tam družili s športniki iz različnih držav. Tisti dan se nam potem ni dogajalo nič zanimivega, razen tega, da smo si ogledali igrišče, kjer smo trenirali in tudi odigrali tekme.

Naslednje jutro smo se morali zbrati okoli sedmih in imeli zajtrk, nato pa trening. Po treningu smo upali, da dobimo prtljago. Dobili smo jo, vendar samo nekateri, na srečo tudi jaz. Ostali so jo dobili naslednje jutro. Glede tega nismo bili preveč srečni.

Naslednji dan smo imeli spet trening. Po treningu smo se pripravili za odhod v mesto. Da tja nas je zapeljal avtobus. V mestu smo si ogledali nakupovalni center. Drugače pa imajo v mestu katedralo, tudi botanični vrt, muzej … Mesto ima 300.000 prebivalcev in je deveto največje mesto v Angliji in dvanajsto največje v Združenem kraljestvu. Meni so bile všeč stavbe, ki so grajene iz opeke. Hrana me ni preveč navdušila. Proti večeru smo se vrnili v naš tabor. Četrti dan smo imeli končno tekmo. Igrali smo proti ekipi iz Izraela. To tekmo smo zmagali z rezultatom 3 proti 1. Prišel je nov dan in spet smo imeli tekmo proti ekipi iz Grčije, tisto tekmo smo z visokim rezultatom na žalost izgubili.

Naslednji dan smo imeli našo zadnjo tekmo proti ekipi iz Anglije, tudi proti njim smo izgubili. Tisti dan smo imeli tudi zaključno prireditev, kjer so vsako ekipo predstavili. Po prireditvi smo odšli  nekaj pojest. Nato smo se vrnili v tabor. Potem smo si spakirali vse stvari, saj smo zjutraj okoli 4.30 imeli avtobus do letališča. Prišel je dan, ko smo morali na žalost zapustiti Anglijo. Z letalom smo leteli iz Birminghama v Frankfurt v Nemčijo. V Frankfurtu je tudi največje letališče v Evropi. Iz Frankfurta smo leteli do Gradca. Nazaj je bilo nekoliko slabše leteti, saj bi ostal še kakšen teden, ker mi je bilo všeč. To je za vse nas bila lepa izkušnja, ki bi jo takoj ponovil.

To potovanje bi priporočil vsem, ki so ljubitelji nogometa ali pa tudi ne, saj je njihov način življenja drugačen in ga je dobro spoznati.